wtorek, 25 września 2012

Prolog


Może dla wielu z nas piłka to zwykły sport ,nieniosący korzyści,lecz dla niektórych football to wszystko co mają i kochają . A drużyna staje się jak rodzina ,która zawsze jest przy nasi  będzie na dobre i złe ,to z nią przeżywamy piękne chwile takie jak zwycięstwa ,ale i również jako zespół przyjmuje się porażkę . 



Turniej junior cup to jeden z największych turniej w całej Angli wyłącznie dla dziewczyn ze wszystkich szkół w całym kraju ,które mażą by znaleźć się w finale . Jednak czasem te marzenia mogą rozsypać się w jednej sekundzie jak domek z kart . Pewnie nikt z was nie wie jak to jest stać już na murawie boiska i czekać na pierwszy gwizdek sędziego ,który ma wszystko rozpocząć a  tu dostaje się wiadomość ,że osoba którą się tak bardzo kocha ma wypadek . W jednej minucie musimy podjąć decyzję , taką nawet jeśli przez nią poświęcimy wszystko na co tak długo się pracowało . „Już za minutę rozpocznie się finał między gimnazjum Halley’a a akademią Neptuna .Te drużyny szły łeb ,w łeb przez cały turniej a zatem kto weźmie w dłonie puchar , kiedy przebrzmi ostatni gwizdek sędziego ?” Poznajcie piętnastoletnią Snooki , miała ona wielki ambicje , chęć i zapał do walki o zwycięstwo . Jednak to wszystko prysło niczym sen i zamieniło się w koszmar . Jej  największym fanem ,który był zawsze przy niej ,był jej młodszy brat Axel .Chłopiec miał cztery latka ,co dzień wyczekiwał tego momentu kiedy pójdzie na stadion by podziwiać swoją siostrę ja gra przeciw zawodniczką z akademii . Dziewczyna wyszła z domu godzinę przed rozpoczęciem finału , gdyż jako zawodnik musiała być już wcześniej na stadionie . Ten dzień był piękny słońce świeciło na błękitnym niebie wydawało się,że już nic nie może się złego wydarzyć . Chwilę później Axel wraz z opiekunką wyszedł z domu by udać się na stadion . Chłopcem zajmowała się  Diana , która była córką przyjaciół rodziny . Pracę tę zaoferował jej ojciec Snooki oraz czterolatka ,gdyż on i żona pracowali od bladego świtu do późnego wieczora . Kobieta rozmawiała przez telefon . Axel szedł za nią w tyle trzymając w ręku piłkę ,jednak ona wypadła mu z ręki i poturlała się w stronę jezdni . Chłopczyk pobiegł za nią nie zdając obie sprawy jak bardzo jest to niebezpieczne . Nagle z zakrętu wyjechał rozpędzony samochód ,niestety nie zdążył on wyhamować i potrącił Axela . Kiedy Diana się odwróciła był już zapóźni chłopiec leżał w kałuży krwi . Kiedy wiadomość doszła do Snooki od razu rzuciła wszystko rezygnując ze swoich marzeń i udała się natychmiast do szpitala .Od zdarzenia minął prawie rok dokładnie dziesięć miesięcy , od tego czasu chłopczyk leży w śpiączce ,a piętnastolatka przy jego łóżku spędza każda wolną chwilę . Od tamtego zdarzenia Snooki przyrzekła ,że już nigdy nie zagra w piłkę . Ale czy to się zmieni ?
_________________________________________________________________



A więc jest i prolog , może i nie najlepszy ,ale ja ich nie lubię pisać wolę rozdziały w ,których mam większe możliwości . Jak zauważyliście historia jest podobna do tej ,którą możecie znać z Inazumy Eleven ,ale do dzięki niej przyszedł mi pomysł na tego bloga. Oczywiście to nie oznacza,że zawieszam bloga „Dziedzictwo Amy „ tam rozdział zostanie dodany w piątek . :D  


12 komentarzy:

  1. O mój Boże dziewczyno!
    To jest lepsze niż myślałam! Musisz kontynuować! Po prostu musisz! Shadowsowa chce więcej^^Szczerze, to możesz już pisać pierwszy rozdział;]
    Pozdrawiam i weny:P
    Podpisano: Lady Sith.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję . :* to tylko prolog . xd pierwszy rozdział dodam w sobotę bo pierwsze muszę napisać VII na "Dziedzictwo Amy " :*

      Usuń
  2. no, no ;]
    Skąd ja znam tą Historię czekaj niech sobie przypomnę :p
    Wspaniały prolog, wyszedł świetnie :*
    Już się nie mogę doczekać pierwszego rozdziału :D
    Hah i pomyśleć że jeszcze niedawno nie lubiłaś Inazumy XD :D
    Powodzenia w prowadzeniu obu blogów :*
    Weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* no to fakt jeszcze wczorj rano nie myślałam o tym ,że będę ją oglądać a co dopiero pisać bloga podobnego do Inazumy . :D

      Usuń
  3. To jest genialne!!!
    Wzruszył mnie ten prolog:D
    Nie wiem kompletnie co to jest ta Inazuma to się przyznam więc nie znam tej historii.
    Nie moge się już doczekać I rozdziału;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję . :D ja do nie dawna też nie znałam Inazumy . :D . nie długo się pojawi . xd

      Usuń
  4. Cudo po prostu cudo.A ta piosenka jest świetna<3Jestem ciekawa co będzie dalej,szkoda mi Axela.Wierzę,że może kiedyś się wybudzi;3Ja cię podziwiam jesteś w I klasie liceum a masz czas na pisanie dwóch blogów,ja pewnie bym nie wyrobiła.Powodzenia i dużo weny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję . :D wiem piosenka jest genialna wczoraj ją znalazłam i na okrągło ją słucham . ^^ zobaczysz co będzie dalej z Axelem . xd ja nie chodzę do liceum tylko technikum :) jakoś da się to pogodzić . :p

      Usuń
  5. Hmmm...świetny prolog.;3
    Aczkolwiek widzę małe błędy, ale to szczegóły.:3
    Niech wena będzie z Tobą.;)
    Pozdrawiam.:3

    PS Wyczekuje I rozdziału.:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję . :* wiem ,ale błędy zdarzają się każdemu . xd rozdział pierwszy powinien pojawić się w piątek .:D

      Usuń
  6. Masz talent zarówno do pisania odcinków jak i prologów. Czekam na rozdział numer 1. Mam nadzieje że szybko sie pojawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję . :D ja prologów nie lubię pisać bo wychodzą mi tak nijak .:p z resztą są krótkie ... xd być może I rozdział pojawi się jeszcze dziś . ;)

      Usuń